מחקר - שילוב UX ואנליטיקס

אנו משתמשים בכלי בדיקות ושיטות מחקר שונות מעולם ה ה UX ועולם האנליטיקס תוך כדי התהליך ואחריו על מנת לאתר את החוזקות והחולשות במוצר ועל ידי כך לשפר את המוצר. שילוב כלי המחקר מעולם ה UX ומעולם האנליטיקס מאפשר לשלב בין מחקר איכותי ומחקר כמותי ובכך לקבל תמונה רחבה לגבי התנהגות המשתמשים והאינטראקציה שלהם עם המוצר. analitics_banner כלי המחקר בהם אנו משתמשים: • בדיקות שמישות (Usability Testing) – בדיקת המוצר ןהתהליכים המרכזיים בו מול משתמשים אמיתיים. הבדיקות יכולות להתבצע בשלבים שונים של התהליך. • חקר מתחרים – בדיקה יסודית של מוצרים מתחרים במטרה להבין את החוזקות והחולשות במוצרים השונים. • גוגל אנליטיקס – הנפקת דו"חות המשקפים את התנהגות הגולשים באתר או באפליקציה. המידע מגוגל אנליטיקס מספק לנו מידע כמותי ומאפשר לזהות את החוזקות והחולשות במוצר. • מפות חום (Heat Maps) – מפות חום מסייעות להבין באילו אזורים במוצר התמקדו המשתמשים. • AB Testing – בדיקות המאפשרות לבדוק יעילות שינוי בממשק המתשתמש על ידי הצגת מספר גרסאות של הממשק למשתמשים בזמן אמת. ‏ראיונות – שילוב של ראיונות עם כלי מחקר נוספים מאפשר לנו לדעת מה המתשתמשים חושבים ולאמת את התוצאות מול העובדות בשטח. • Eye Tracking – בדיקות המאפשרות לזהות את מבטי המשתמשים ולגלות על אילו אזורים במסך הביטו המשתמשים. בדיקות אילו יעילות במיוחד במוצרים בהם יש עומס של תכנים "המתחרים" על תשומת ליבו של המשתמש. אנו משתמשים במוצרי חברת Tobii , החברה המובילה בעולם במוצרי Eye Tracking. פרטים נוספים על בדיקות ה Eye Tracking ניתן למצוא בבלוג שלנו.   רוצים לדעת עוד פרטים על כלי המחקר שלנו? צרו קשר. נשמח לשמוע מכם

נשמח לשמוע מכם

צרו אתנו קשר

שירותים נוספים

משום שעליו תמונות נשים, ואושר לפרסום אם יופיעו בו דמויות גברים בלבד. יו"ר ההסתדרות הרפואית: "מחיקת נשים