חווית משתמש UX/ UI

על חוויית משתמש (UX) תהליכי אפיון וחוויית משתמש (User Experience) הינם תהליכים חשובים בפיתוח אפליקצייה או אתר. תהליכים אלו מגדירים את המסכים והתהליכים של המוצר בצורה מפורטת וחוסכים זמן ומשאבים בתהליכי הפיתוח . בנוסף, תהליכי חווית המשתמש נעזרים בכלים שונים "המפגישים" את המוצר עם משתמשים. תהליכים אלו מאפשרים איתור בעיות מול משתמשים בשלבים מוקדמים של מחזור חיי המוצר ויכולים למנוע עוגמת נפש ונטישה מצד משתמשים. למידע נוסף אודות חוויית משתמש >> פתרונות חוויית משתמש • מחקר המחקר מגיע כשלב לפני תחילת האפיון ונמשך לאורך האפיון. המחקר מסיייע רבות להבנת צרכי המשתמשים ולשיפור המוצר. שלב המחקר יכול לכלול למידה מקיפה של המתחרים וכן ראיונות ושאלונים של משתמשים. שלב זה הוא למעשה נקודת ההשקה הראשונה מול משתמשים פוטנציאליים. • אפיון תהליך האפיון מגדיר את מסכי האפליקציה / אתר כשלב מקדים לפני תהליכי העיצוב והפיתוח והוא כולל תרשימים של מסכי האפליקציה. תהליך האפיון חוסך זמן ומשאבים בתהליכי העיצוב והפיתוח ותורם בצורת משמעותית ליצירת מוצר טוב יותר. התוצרים של תהליך האפיון יכולים להיות סדרה של תרשימי מסך הכוללים הסברים או מסמך דרישות מפורט במקרה והמפתח הינו גורם חיצוני. • יצירת אבטיפוס (Prototype) אנו מייצרים אבטיפוס אינטראקטיבי לאפליקציה/ אתר כהמשך לתהליך האפיון ולפני תהליך העיצוב והפיתוח. אב הטיפוס משמש כהדגמה של המוצר לפני הפיתוח שלו, מסייע לבדוק את היעילות שלו במבדקי שמישות וכן מאפשר להציג את המוצר בפני משקיעים במקרה של חברות סטארט אפ. • מבדקי שמישות – Usability Testing מבדקי שמישות הם כלי חשוב המאפשר לאתר בעיות משמעותיות באפליקצייה בשלבים שונים של תהליך יצירת האפליקציה . בתהליך זה בוחנים את האבטיפוס או המוצר מול משתמשים (בליווי איש חווית משתמש) ובוחנים את התהליכים המרכזיים במוצר. מבדקי שמישות ניתן לבצע בשלבים שונים של מחזור החיים של המוצר: לפני תהליך העצוב והפיתוח, לפני יציאת גרסה ראשונה, וגם למוצר קיים שעובר שינויים. • הערכת מומחה לאפליקציות ואתרים קיימים הערכת מומחה מתבצעת עבור אפליקציות ואתרים קיימים "הסובלים" מבעיות שמישות . ההערכה מתבצעת על ידי מומחה חוויית משתמש ובמהלכה האפליקצייה והתהליכים בה נבדקים על פי כללים בסיסיים של חווית משתמש . התוצר של הערכה זו הינה מסמך המפרט את הבעיות באפליקציה הן ברמה ויזואלית והן ברמה תהליכית. • מיקרו-קופי המונח מיקרו-קופי מתייחס למעשה לכל רכיבי הטקסט המופיעים באתר/ אפליקציה: שמות שדות, הסברים, הנחיות והודעות. אנחנו משקיעים במיקרו-קופי ו"מדברים" אל המשתמש במטרה ליצור עבורו חווית משתמש טובה יותר. • הרצאות וסדנאות לחברות וארגונים רוצים לדעת עוד על חוויית משתמש? ידע בחוויית משתמש יכול לסייע למנהלי מוצר, מנהלי פרוייקטים , מפתחים ולכל מי שלוקח חלק בפיתוח של מוצר. אנו מעבירים הרצאות וסדנאות בנושאים שונים: מבוא לחוויית משתמש המכיל נושאים ומושגים בסיסיים, מיקרו קופי, אפיון למובייל, בדיקות שמישות ועוד.

נשמח לשמוע מכם

צרו אתנו קשר

שירותים נוספים

משום שעליו תמונות נשים, ואושר לפרסום אם יופיעו בו דמויות גברים בלבד. יו"ר ההסתדרות הרפואית: "מחיקת נשים