ארכיון חודשי: מרץ 2012

עיצוב אתר – Volkswagen

עיצוב ואפיון קונספט לאתר הרכבים פולקסווגן.

עמוד בית


אחרי עבודת מחקר מעמיקה הוצע ללקוח קונספט של עיצוב ובניית אתר "חכם" היכול לשמש, מלבד
אתר הנותן אינפורמציה, גם כלי עבודה ללקוח.
הרעיון שעמד מאחורי האסטרטגיה הנ"ל היה להביא ערך מוסף לאתר שיגרום להידוק
הקשר בין החברה ללקוחותיה גם לאחר ביצוע רכישה הרכב.גג
כל זאת נעשה ע"י שימוש בווידג'טים שונים, כגון ווידג'ט צריכת דלק, ובאזורים חכמים נוספים.
בנוסף פיתוח איזור אישי מתקדם המאפשר לרוכשי הרכבים לקבל מהחברה שירותים שונים ביניהם
מעקב אחר התחזוקה השוטפת של הרכב.