לפני מספר חודשיים גוגל ביצעו מהלך חשוב מאוד בכל הנוגע לאתרים מותאמים לנייד (אתרים סלולריים) והחלו לדרג אותם באופן שונה כאשר מישהו גולש בגרסה הניידת של גוגל : אתרים שלא מותאמים לנייד עשויים מעתה למצוא את עצמם במקומות נמוכים יותר מאשר אתרים אשר כן מותאמים לנייד מתוך מטרה לספק לגולשים את חווית הגלישה הטובה ביותר ולדאוג לכך שהם יוכלו לגלוש בנוחות בתוצאות המובילות. זאת בניגוד למצב הקודם בו לא היה הבדל קריטי בדירוגים בין שני סוגי האתרים, למעט התווית של אתר מותאם אשר הוצמדה לאתרים שגוגל מצא כמותאמים.
ארכיון חודשי: יוני 2015
שיפור ה-Conversion Rate באתרי אינטרנט ובאתרי מסחר אלקטרוני בפרט
שיפור אחוז ההמרה (Conversion Rate) באתר היא אחת מן המטרות החשובות ביותר אליהן אנחנו צריכים לשאוף מכיוון שהיא מאפשרת לנו לגייס יותר לקוחות מבלי להגדיל בהכרח את מספר המבקרים באתר. בנוסף לזאת היא תורמת לאחוז נטישה נמוך יותר ולהגדלת זמן השהייה באתר. אנחנו בדיזיון סטודיו מתמחים בשיפור ושדרוג של אתרים קיימים בדרכים אותם נתאר מיד…
להמשיך לקרוא שיפור ה-Conversion Rate באתרי אינטרנט ובאתרי מסחר אלקטרוני בפרט