ארכיון חודשי: מאי 2014

יצירת ניוזלטר רספונסיבי עבור קבוצת מלונות דן

מבוא

בדרך כלל כשאנחנו נוהגים לדבר על התאמה רספונסיבית, אנחנו מדברים בעיקר על התאמה של אתרי אינטרנט מלאים לתבנית סלולארית, אך למען האמת, חלק גדול מאוד מן המשתמשים שעושים שימוש באינטרנט סלולרי, עושים זאת על מנת לקרוא הודעות דואר אלקטרוני.

כאשר מדובר על הודעות דואר אלקטרוני רגילות שמיועדות לצרכי עבודה או העברת הודעות וקישורים קצרים, אין בכך שום דבר רע, אבל כאשר רוצים לשלוח ניוזלטר עם גרפיקה ועיצוב מורכבים, רוב הסיכויים שהניוזלטר יאבד את האפקט השיווקי שלו מכיוון שתוכנת הדואר הניידת תסיר את הגרפיקה או תנסה לדחוס אותה במסך צר הרבה יותר מזה שבו היא נועדה להיות קריאה. למרות זאת, ההערכה היא כי פחות מ – 15% מן הניוזלטרים שנשלחים כיום הם רספונסיבים


להמשיך לקרוא יצירת ניוזלטר רספונסיבי עבור קבוצת מלונות דן