עיצוב הניוזלטר החדש של נופש ישיר

עיצוב הניוזלטר החדש של נופש ישיר נעשה בהמשך לעיצוב
החדש של האתר. המשך הפוסט

המטרה הייתה לשדרג את הניוזלטר הישן ולתת לו עיצוב חדשני ועדכני.
לעומת הניוזלטר הישן שהוא דחוס באינפורמציה והתחושה בו כבדה ועמוסה.
הניוזלטר החדש עוצב ותוכנן כך שהוא ישדר אווריריות ע”י שימוש בשפה עיצובית נקיה
ופלטה צבעונית עכשווית שמשדרת חופש.
בנוסף איזורי המבצעים חולקו לשניים על מנת ליצור הירארכיה ולאפשר לצופה התמקדות
באיזורים השונים.
חלוקה ויזואלית שאינה קיימת בניוזלטר הישן דבר היוצר מונוטונית ועלול לגרום לחוסר ענין.
כמו כן ה- header בניוזלטר הישן עמוס מאד ויוצר עומס נוסף והלוגו בו דחוס מאד לעומת ה- header
החדש שהוא אוורירי ומאפשר בולטות ללוגו ולפרטי ההתקשרות החשובים.
עיצוב הניוזלטר החדש נעשה ע”י סטודיו dezion

2 מחשבות על “עיצוב הניוזלטר החדש של נופש ישיר

  1. העיצוב החדש הוא ללא ספק אוורירי יותר. השאלה שלי היא כללית יותר בנוגע לעיצוב ניוזלטרים. האם לא עדיף לעצב את הניוזלטר ב- HTML ולא בקבצי עיצוב (JPG, GIF וכדומה) שהרי יש אנשים שלא מאשרים הורדת תמונות. אין ספק שהעיצוב הגרפי נראה מרשים הרבה יותר בקבצם גרפים אך מצד שני הוא כבד יותר להורדה. מה המלצתכם?

  2. הי,
    אנחנו יוצאים מנקודת הנחה שאנשים שנרשמו לניוזלטר יהיו מעוניינים בו ויורידו את התמונות.
    ניוזלטר שמבוסס רק על html עלול להיות יבש ולא אטרקטיבי לכן אנחנו מעדיפים, למרות החסרון שציינת, ניוזלטר מעוצב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים