מעטים המותגים שמצליחים להעביר למשתמש תחושות רגשיות למוצרים שלהם תוך כדי גלישה באתר. חווית גלישה הגורמות למשתמש להתחבר למוצר דרך המסרים והתחושות הנכונות.
דוח 01 / לקוח הרמטיקס
בתהליך העבודה על האתר של חברת הרמטיקס הוחלט לשים דגש חזק על הצד הויזואלי דרך חוויה טכנולוגית. חווית המשתמש מועצמת ע"י סרטוני תלת מימד בצמוד לממשקי פלאש.לדוגמה גלריית מוצרים אנימטיבית בעלת ממשק חדשני המחזקת את התחושה והחוויה הטכנולוגית ב זמן הצפיה במוצרים
האיזור הטכנולוגי משולב עם קטעי תלת מימד המסבירים על החידושים במוצר.

בנוסף הצפה בעמוד הבית של עמודי תוכן חשובים ע"י הכנסת תפריט (משני). התפריט המשני הוא ויזואלי מאד וע"י כך קיימת גישה מהירה ונוחה לעמודים הפנימיים בעלי התוכן חשוב. תוכן שחשוב לנו שהגולש יתוודע אליו.
דבר נוסף וחשוב לא פחות – נושא של יצירת קשר.
יצירת הקשר באתר נעשית בשני אופנים הראשון ע"י טופס בו הגולש ממלא שם וכתובת מייל ובשני הגולש ממלא את מס' הטלפון שלו וכמעט מיד חוזר אליו נציג מכירות. בשני המקרים הושם דגש על טפסים קצרים ועיניינים, בהם מס' השדות מינימאלי, והם אינם אינם מלאים את הגולש. האפשרות ליצירת קשר קיימת גם בעמוד הבית ברכיב נפתח שמזמין הקלקה עליו וגם בגלריית הלקוחות.
שילוב שני האופנים האלו ליצירת קשר העלו באופן ודאי את כמות הפניות לחברה.